Ansökan: Avalanche

View previous topic View next topic Go down

Ansökan: Avalanche

Post by Avalanche on Fri Oct 28, 2011 11:01 am

Vad heter och var bor du? (Om man får fråga Very Happy.)
Ola Persson bor i Ängelholm i nordvästra skåne.

Vilket år är du född? (Om du är under 18; tror du att det skulle vara något problem?)
1977

Länka till din steam-profil eller dylikt (lämna ute http och www):
Osäker på hur, är ny på steam. Men sök på mitt steamnamn: Avalanche swe

Hur "hittade du hit"?
Via officiella RO2 forumet!

Nämn en eller flera anledningar till varför du söker dig till just Sweet.
Jag är gammal Americas Army spelare och älskar en lite mer långsam, taktisk och realistisk spelstil med teamwork. BF3 känns tyvärr för mig som ännu ett CoD spel, dvs run n´gun som jag aldrigt gillat. När jag testade BF3 betan på operation metro så kräktes jag lite i munnen... Laughing
Och RO2 är ett helt underbart spel, och att spela med vänner är ännu bättre! Jag sökte mig först till en annan klan, men dagen efter så strök dom RO2 för att fokusera, håll i er nu, på BF3 Mad

Hur ser du på din framtid i Sweet om du blir accepterad som ny medlem?
Jag hoppas komma nära och gärna överträffa känslan att spela ett taktiskt fps såsom AA (americas army) med klanvänner och TS. Det är så jäkla kul att spela och snacka med vänner och jag har saknat det i flera år nu sedan AA i princip gick i graven när version 3.0 var på väg.

Jag tror också att jag kan vara en tillgång då jag både kan och vill spela även på dagtid, då många andra kanske inte kan. Tex om man har en klanserver som man vill hålla populär så är det alltid bra att ha klanmedlemmar på plats så ofta som möjligt.

Vad gillar du (mest) med RO2?
Å herregud!
Först och främst så är det helt klart spelstilen. Den äkta känslan av krig och taktik, istället för huvudlösa höns som i alla andra FPS.
Och jag älskar vapnen, ljudet, grafiken, känslan, upplägget, ja faktiskt allt!

Vilka vapen/klasser föredrar du att spela hittills?
Som gammal snajper så gillar jag att obemärkt smyga till ett bra ställe och därifrån upptäcka och meddela fiender och deras position till mina lagkamrater, samt att understödja (cover) lagkamrater som avancerar.
På mindre kartor gillar jag mest att spela tysk med MP40, då PPSh:en har för hög eldhastighet.

Har du några erfarenheter av PCWs och/eller officiella klanmatcher från RO2 och/eller andra (FPS)spel?
Inte från RO2 och "officiella" vet jag inte riktigt vad som menas med. Men jag har spelat både organiserade och oorganiserade matcher med olika klaner i Americas Army.

Ungefär hur många matcher/PCWs vill du spela en typisk vecka? (En match tar typ en timma och svara helst med ett nummer.)
När jag blir bra och van nog med spelet så kan jag i princip spela 5-7st per vecka. Eftersom jag kastat ut kärringen (nyskild) så kan jag spela både en del på dagtid när barnen är i skolan, men främst på kvällarna från ca kl 20.00 och några timmar framåt varje dag i veckan. Det enda som "hindrat" mig från att ha spelat mer än jag gjort är att det inte är alls lika kul att spela ensam, jag är helt enkelt en klanspelare!

Vi
kommer ju att toppa laget till prestigefulla matcher. Om du inte
platsar, skulle det vara något problem för dig om du då inte fick spela
dom matcherna?

Absolut inte!
Jag hoppas såklart att bli en tillgång till klanen, men jag är lyckligt nöjd med att bara spela "casual" också.

Har du förmåga, driv och vilja att platsa i ett toppat lag mot de bästa som finns? (Inte ett måste!)
Kanske inte ännu, men jag kommer lägga minst lika mycket tid och energi på att bli bra på detta spel som jag gjorde i AA, dvs lätt 2-4tim om dagen varje dag. Detta spelet är imo så kul att det aldrig känns som en börda att vara aktiv och vilja lära samt förbättra sig!

Känner du att du uppfyller dom önskemål vi har på våra spelare? (Länk)
Ja, absolut!

Känner du att du skulle kunna hålla dig till våra förhållningsregler? (Länk)
Absolut!

Har du en fungerande mic eller är på väg att skaffa?
Ja, har beställt och den kommer nu på Måndag (31:a okt).

Är det något du vill tillägga?
Bara att jag skulle bli väldigt glad att få komma in. Det rycker kraftigt i klan-tarmen varje gång jag startar RO2... bounce

EDIT: Kan tillägga att jag har den utökade versionen av RO2 som inkluderar RO1 och div mods.

Avalanche

View user profile

Back to top Go down

Re: Ansökan: Avalanche

Post by Snuffeldjuret on Sat Oct 29, 2011 4:17 pm

Tjennare, det blir ett litet fördröjt svar på denna me Very Happy.

Snuffeldjuret
Forum Admin

View user profile

Back to top Go down

Post by Avalanche on Sun Oct 30, 2011 1:51 pm

Snuffeldjuret wrote:Tjennare, det blir ett litet fördröjt svar på denna me Very Happy.

Okej, jag avvaktar!

Avalanche

View user profile

Back to top Go down

Post by Snuffeldjuret on Mon Oct 31, 2011 11:48 am

Det visar sig att vi i Sweet! spelar mycket BF3 just nu. Det i samverkan med att det inte kommit någon RO2 patch på 10 dagar gör att vi spelar väldigt lite RO2 atm.

Det är mycket möjligt att kommande patchen kommer fixa lite mer saker för competitive play, vilket jag hoppas skulle leda till lite mer aktivitet. Speciellt om det finns "anti cheat" nog att dra igång tävlingar. Samt att om en vecka har vi kanske spelat av oss lite med BF3.

Så du har koll på läget =).

Snuffeldjuret
Forum Admin

View user profile

Back to top Go down

Post by Avalanche on Tue Nov 01, 2011 10:05 am

Snuffeldjuret wrote:Det visar sig att vi i Sweet! spelar mycket BF3 just nu. Det i samverkan med att det inte kommit någon RO2 patch på 10 dagar gör att vi spelar väldigt lite RO2 atm.

Det är mycket möjligt att kommande patchen kommer fixa lite mer saker för competitive play, vilket jag hoppas skulle leda till lite mer aktivitet. Speciellt om det finns "anti cheat" nog att dra igång tävlingar. Samt att om en vecka har vi kanske spelat av oss lite med BF3.

Så du har koll på läget =).

Hehe, samma för mig. Jag har knappt rört RO2 sista tiden och bara spelat BF3 istället. Jag är redan med i en annan BF3-klan, och jag har nog inte tid med att vara med i 2 olika klaner i 2 olika spel.
Sedan vet man ju inte vad som händer i framtiden. Kanske tröttnar man på BF3, men för tillfället så får jag nog dra tillbaka min ansökan. Tack ändå!

Avalanche

View user profile

Back to top Go down

Post by Snuffeldjuret on Tue Nov 01, 2011 8:26 pm

Inga problem, och lycka till med BF3 =).

Snuffeldjuret
Forum Admin

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top